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Csx / paijorge


paijorge

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on a surtout bossé sur le haut moteur.

le changement culbuteur alu en acier ne sait pas fait facilement.

fabrication USA des tiges de culbuteurs a la bonne longueur .

du cout on a démonté pour vérifier l 'état de L AAC . Il était nickel mais les poussoirs ne plaisant pas a Francis , on les a changé pour du meilleur matos.

une attente un peu longue mais un super pied de la retrouver .

après tout : c'est noël.

Tu crois que l'on va arriver à faire une sortie un jour avec nos deux noires ?

que la force soit avec nous...

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j ai une préférence vers la csx mais cela dépendra fort du budget.

ce qui est sur c'est quelle sera peinte.

 

For Sale: new Shelby 427S/C Cobra, CSX4227. Beautiful and raw brushed aluminum bodywork over black interior. The BIG Picture: Click Here! Built by renowned Authorized Shelby dealer Mitch Hughes at S/C Motorsports in 2001. Registered under the coveted “SB100” [California Senate Bill 100]—that means no smog certification, no California registration hassles for the life of the car! Even better, this car was registered early on in the “SB100” program so it retains its CA issued VIN as “CSX4227” as opposed to the state-issued VINs now given out by California. Under the hood: authentic and ‘correct’ date-coded 427FE side-oiler [delivers an estimated 500 horsepower]. BIG Photo of 427FE powerplant: Click Here! The engine is outfitted with: ‘correct’ FoMoCo intake, aluminum heads, 715 cfm Holley carburetor, turkey pan, and ‘correct’ pentroof valve covers. Cooling department: 4-core aluminum radiator with dual front-mounted electric fans and a large single rear-mounted electric fan. Another BIG 3/4-frontal shot (driver side): Click Here! Geartrain: 4-speed toploader transmission, Shelby Salisbury-style aluminum IRS differential housing and rugged Dana 44 gears [3.54:1 final gear ratio]. Rolling stock: painted & polished 15" original Halibrand-style pin-drive wheels and SS knockoffs, shod with Super COBRA rubber [245/60Rx15" front; 295/50Rx15" rear]. "The 'Silver Ghost' in Enzo's rearview mirror" shot: Click Here! Chassis, suspension, brake particulars: original-style round-tube frame with 4" main frame rails, 4-wheel independent suspension, dual A-arms and coil-over shocks, rack & pinion steering, SS fuel tank. Baer race-quality 12” 4-piston front-disc brakes (2-piston rear) with Shelby calipers and dual master cylinders. SS rollbar, black quickjacks. 23-gallon [87-liter] SS fuel tank. BIG Photo of cockpit: Click Here! In the [Legend-correct] cockpit: Shelby 'Signature' instrument gauges [with 'correct' reverse-winding speedometer, fuel level gauge, 'correct' S/C dash layout. Closeup of CSX4227 dash plaque: Click Here! Original-styled 15” Moto-Lita hardwood-rimmed steering wheel. Rich, full leather upholstery. Possibly one of the coolest Shelby-issued VIN numbers ever: CSX4227! It has logged only 2,000 miles [3,200 km] from new; your cost for an alloy roller brand new is $160,000... you’ll have to wait to get it... and it’ll cost another $40k to finish the car right with a proper drivetrain. This specimen is offered for $169,500. Another in-Your-Face frontal shot: Click Here! Contact Vernon at 913-232-2136 CST, or email: Sales@VernonEstesClassics.com

Vernon Estes Classics

Overland Park, Kansas

5 January

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Invité §Bla283IP

a3_isa.gif.0c04cc0f70272ae387b435aaad49efc7.gif Merci

On voit que Paijorge a trouvé une "solution" pour ne pas enlaidir sa cobra avec une plaque d'immat !!! alain3839.gif.775392ebb346121b6d288aff6164eb12.gifalain3839.gif.76690daf5c80a9dbca964cb874b2b5df.gif

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sur la majorité des csx, il n y a pas de lecture du niveau d'essence , seul la pression d'essence vous indique la situation.

donc a chaque plein, relevé km , etc...

avant la livraison de la voiture , nous nous étions entendus avec Stéphane de la pose d'un mano de niveau.

je pensais que cela serai simple étant donné la présence d'une jauge ?

mais la composition de la jauge et son emplacement son plutôt mal gaulé.

 

 

jauge_int.jpg

pour ceux que cela intéresse , voici les fournisseurs des reversoirs shelby

http://fuelsafe.com/fuel-cells/

http://www.arm-usa.com/

 

on peux y commander du sur mesure et des pièces détachées

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